Hospital

Precis ätit fruskost och duschat och nu sitter jag här och önskar att jag kunde gå och lägga mig igen, gick inte och la mig förrän 5 igår. Men nej, Linda får inte sova... Om cirka en halvtimme måste jag bege mig till sjukhuset för att agera moraliskt stöd och sedan har jag flera timmars pluggande framför mig. Jippie...

Vet ni vad jag inte förstår? Varför vissa personer vid flera tillfällen lägger bud på saker på tradera, vinner och sedan aldrig hör av sig.. Det är så jävla dålig stil! Det roliga är att de inte ens hör av sig, jag hade förstått om de hört av sig, sagt att de överfört pengar och sedan hoppats på att säljaren postar utan att kolla först. Men nej, de hör inte ens av sig! Väldigt irriterande!

Måste tanka också... Jobbigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0