Ibland händer det

Har varit en lång dag... Först sjukhuset för att agera moraliskt stöd till Emma, sedan skolan för att plugga. Lyckades dessutom få tag på min handledare så jag har fått tid att träffa honom imorgon. Sedan moraliskt stöd till Emma igen, en tripp på affären för att hämta ut paket och sedan hem för att äta middag. Sen dog jag, somnade vid 6, sov ju bara typ 4 timmar inatt så det kanske inte var så konstigt. Vaknade dock vid 10 och kunde inte somna om, irriterande med tanke på att jag ska upp 9 imorgon igen för att åka till skolan och plugga.

Känns riktigt skönt att jag fått tid hos handledaren! Dock har jag lite prestationsångest nu och känner verkligen att jag vill ha en mycket klarare plan (än den jag har nu) innan jag träffar honom. Fick dock tid vid halv 4 så jag har några timmar på mig att förbereda mig.

Med lite tur och en jäkla massa arbete kommer jag nog komma ur detta levande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0