It's mind blowing

Har suttit med näsan i en bok senaste timmarna. Och inte är det någon rolig skönlitterär bok heller utan litteratur till c-uppsatsen. I och för sig är den ju faktiskt intressant men eftersom jag måste föra anteckningar samtidigt som jag skriver så tar det sån jäkla tid att komma igenom den.

Börjar känna paniken komma inför denna uppsats rejält nu. Skaffa träffa handledaren på tisdag igen och jag måste verkligen ha en genomförbar idé då. Problemet är att jag liksom fastnar i tankegångarna och inte riktigt vet vad jag kan och inte kan göra.

Det här var helt klart svårare än jag trodde=/

Ska prata klart med Emma nu, sedan tillbaka till boken igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0