Jaaaaa

Klockan är nu lite efter halv 9 och jag skrev precis ut examinationsuppgiften!!! Fy fan vad underbart det känns! Okej jag fick offra all sömn inatt och var ett tag troligen på väg i vad som troligen kan liknas vid att hjärnan bokstavligt talat var på väg att smälta, skrattade bl.a. så tårarna sprutade åt "En smörad gås" fattar ni? Smörgås! Men det var det värt. För nu är jag klar och det känns så jäkla underbart.

Är äckligt less på att sitta vid en dator nu, och måste ändå på bibloteksundervisning klockan 1, vilket betyder sitta vid en dator i ytterligare två timmar..

Nej nu ska jag och Ace, datorn, vila lite innan det är dags att ta sig till skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0