På väg

Ska bara slänga i mig lite frukost sedan bär det av till skolan. Lär nog bli fast där hela dagen, har planerat att få en massa saker gjort! När jag kommer hem väntar tacos och sedan soooova!=) Ska troligen ut imorgon så vill vara utvilad.

Vet inte riktigt hur det går med uppsatsen, känns bra samtidigt som jag har lite panik över att det redan gått 2 veckor. Vet liksom inte om jag är före/efter eller precis i tid om man kollar på det jag gjort hittills. Hatar att inte veta, jag tycker om planering, jag tycker om att ha koll på vad jag ska göra och hur lång tid det kommer ta att göra allt.

Men än är det 6 veckor kvar! Hade det varit bara 2 veckor kvar hade det varit en annan sak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0