Vuxna idioter

Läste nyss denna artikel på AB och jag mår fan illa!!!

Flera läsare har skrivit in och berättat om hur de under sin skolgång blev mobbade av sina lärare... jag ni läste rätt, sina lärare!

Är det inte nog att mobbing förekommer mellan eleverna? Jag hade en syn om att de som väljer att bli lärare älskar att arbeta med barn och vill deras bästa, ja jag vet, jag lever i en dröm värld...

Detta får ju fan bara inte förekomma! Hur många ungas liv blir inte förstörda på grund av inkompetenta idioter till lärare? Det som nästan skrämmer är inte det faktum några enstaka lärare behandlar sina elever så illa som dessa lärare har gjort, utan det är det faktum att flera av dem som skrivit in till AB även skriver att de/deras föräldrar kontaktat rektor och andra på skolan för att få stopp på mobbingen, men ingenting har gjorts!!! Det handlar alltså inte bara om en lärare och dennes sjuka behov att kränka barn och om hela skolan!

Fruktansvärt!

Nu måste jag göra mig iordning så jag kan åka och hålla Emma i handen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0