A girls best friend

Nej, jag pratar inte om diamanter...

Jag pratar självklart om skor!=) Eftersom någon var snäll och stal Emmas skor var hon tvungen att köpa nya så igår gjorde vi ett besök på skopunkten och jag hittade dessa:

Jäkligt bekväma och, enligt mig, skit snygga=) Dom är dessutom fodrade så de får fungera som årets vinterskor=) Älskar skopunkten dessutom. Dessa skor kostade egentligen 500kr men Emma köpte två par skor vilket gjorde att hon fick ett par gratis, i och med det försvann det hundra kronor från mitt par. Sedan fick man 10% rabatt om man skrev upp sig i som medlem så ytterligare 50kr försvann. Så istället för 500kr betalade jag endast 350kr för dessa snyggingar!

Vi månadshandlade även och jag har betalat räkningar så nu känner jag mig lite fattig=/ Men det gör man ju alltid efter att man betalat räkningarna=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0