All alone

Då var man ensam då=) Ewout ska spendera helgen i en sommarstuga i Matfors med en gammal arbetskompis så jag har lägenheten för mig själv tills imorgon kväll.

På schemat står lite pluggande och sedan bara ta det lugnt=) Ska bli skönt faktiskt att vara helt själv. Blir ju inte så mycket sånt när man har sambo, men det är viktigt att få vara själv ibland och inte ha någon annan att ta hänsyn till=)

Tror jag ska börja med att plocka undan lite här. Är inte extremt stökigt men tillräckligt för att irritera mig. Jag vill ha ordning och reda runt mig annars blir jag stressad.

Har fortfarande inte fått tillbaka något resultat på den sista sommarkursen. Känns lite jobbigt. Fick ett A på den första men har en känsla av att det inte gick så bra på den här. Skulle vara skönt att veta så jag kan släppa den, är så mycket annat att tänka på nu ändå.

Dags att komma igång!!

Until next time..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0