Alla dessa måsten...

Jag borde plugga, jag borde verkligen plugga! Har tenta på fredag och fortfarande inte börjat tenta plugga, smart? Nej! Hoppas att mycket kommer fastna imorgon dock då jag och Emma ska plugga tillsammans.

Var på skolan idag och lyssnade på info inför praktiken till våren. Väntar med spänning på vilken praktikplats jag kommer få den här gången. Håll tummarna för att det blir något bra!

Har fortfarande inte skrivit upp allt jag måste göra den närmaste tiden och almunackan är fortfarande så gott som tom, inte bra! Måste skärpa mig...

Var iaf väldigt trevligt att ta en promenad med Ewout idag och knäppa lite kort, tyckte faktiskt jag lyckades riktigt bra=) Se inlägget nedan..

Ne, kanske jag ska ta och sätta igång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0