Är inte så duktig på det här

Klockan är nu halv 12 och jag har gjort... wait for it.... en punkt på min "att göra" lista! *publiken ställer sig upp och jublar*

Att-göra
* Läsa igenom studiehandledning och ta reda på vad det faktiskt är meningen att jag ska göra
* Renskriva intervjun
* Skriva inledning (bakgrund, syfte, metod)
* Skriva vad det nu är meningen att man ska skriva (vet ju inte det förns jag läst studiehandledningen)
* Renskriva, kolla formalia
* Skriva PM'et till C-uppsatsen

Det absolut värsta är att jag inte kände mig ett dugg smartare efter att jag var klar med punkt 1. Känns som att jag har precis lika lite koll nu som innan jag läste den vilket säger en del om innehållet i den så kallade studiehandledningen...

Tog och kollade lite på idol förut. Känns som det finns några riktigt bra sångare med iår, frågan är om de jag tycker om kommer gå vidare. Kan tyvärr inte säga vilka de är eftersom jag inte kommer ihåg vad dom heter;-)

Har kommit en bit in i Dan Browns nya bok "The lost symbol". Än så länge går den i vanlig Dan Brown anda och han har inte gjort mig besviken så här långt. Jag hoppas han lyckas hålla stämning uppe under resten av den=D Jag förstår verkligen inte att inte alla älskar att läsa skönlitteratur. Det är så befriande och avslappnande att försvinna in i en bok, in i en annan värld. Finns inget bättre sätt att glömma bort alla måsten som cirkulerar i huvudet på en hela tiden!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0