.... att det ska vara så svårt o komma på en rubrik

Har lite saker jag borde göra idag, hoppas energin håller i sig. Mår lite bättre idag än igår men känner mig fortfarande ovanligt energilös=/

Planen är väl att jag ska lyckas ta mig till skolan och låna lite böcker, tänkte sitta i helgen och försöka komma på lite idéer till c-uppsatsen. Eftersom läraren inte verkar intresserad av att hjälpa mig måste jag ju komma på något själv, hur nu det ska sluta med tanke på att min hjärna ekar skrämmande tom.

Sen ska jag även försöka ta mig till elgiganten och onoff, behöver något som jag kan göra ren dataskrämen med. En tripp till stan behövs också. Var där för några dagar sedan och hittade den skönaste bh:n jag någonsin använt, så lika bra att bunkra upp medans jag har chansen=)

Sist blir det väl även en sväng förbi ica så är det också gjort. Blir ett jäkla farande överallt idag=/

Until next time...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0