Bitcharna tar över världen

Har funderat över en sak den senaste tiden. Finns ju sjukt många bloggar där ute, vissa mer "kända" än andra, och en sak som slår mig är att många "kända" bloggar skrivs av bitchar.

Att konstant förolämpa vissa grupper i synnerhet eller alla grupper i allmänhet verkar vara ett framgångsrecept när det kommer till bloggvärlden. Dessa bloggar har enorma mängder läsare som ena delen håller med om allt bloggaren spottar ur sig eller skriver kommentarer där de visar sitt förakt för bloggarens synpunkter, dock utan att förstå att även de kommentarerna gör att bloggaren kan fortsätta. Även dålig uppmärksamhet är just det, uppmärksamhet!

Så är det det jag måste börja med för att fler personer ska läsa min blogg? Förolämpa varenda människa som råkar komma för nära mig?

Nej... Jag nöjer mig nog med en lägre statistik än andra bloggar och behåller min självrespekt.


Kommentarer
Postat av: Karro

Jag håller med dig! Hellre än okänd och genuin blogg, än en monster-blogg som lever genom att trycka ner andra! Usch..

2009-09-25 @ 22:18:52
URL: http://ornstedt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0