Black and white

Lägenheten ser ut som en jäkla bombnedslag.. Hatar det! Blir så stressad när det är saker överallt. Problemet är att jag inte har tid att städa.

Klockan är nu 3 och om 4 timmar ska jag på fest. Black and white fest så jag får bara ha på mig svarta och/eller vita kläder. Kan nog bli en roligt kväll. Får inte glömma att ta med mig kameran!=)

Men innan dess har jag saker jag måste göra. För det första var det meningen att jag skulle plugga idag och har faktiskt fått lite gjort. Vet iaf vad en vinjettstudie är nu och hur jag skulle kunna gå tillväga för att skriva mina vinjetter. Men det kommer krävas mycket jobb och frågan är om jag hinner klart med c-uppsatsen innan deadline i slutet av november...

Förutom det är det ju alltid bra att äta lite middag så det måste jag också göra. Sedan ser jag ut som fan själv, vilket alltså betyder att jag är i stort behov av en dusch, ansning av hår, sminkning och formning av någon slags fungerande frisyr. Som tur är har jag redan bestämt mig vad jag ska ha på mig, problemet är att jag troligen kommer ångra mig så fort jag tar på mig kläderna.

Urk... Hatar att stressa! Helst dagar då jag inte egentligen hade behövt stressa. Men beslutet att gå ikväll fattades för bara ett par timmar sedan så därför är stressen ganska överhängande just nu...

Finns inte tid till detta! Ha en bra lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0