Dagordning

Blev ett C på sista sommarkursen, inte fy skam, kan jag helt klart leva med. Fick även tillbaka tentan som jag skrev i fredags igår. Blev ett B på den vilket jag inte direkt är nöjd med. Ändrade svaret på 2 frågor och hade jag inte ändrat hade jag fått ett A... Jobbigt...

Har fortfarande mycket att göra men praktikansökan är nu inlämnad iaf så det känns skönt. Idag hade jag dessutom handledning med läraren på den här kursen, vilket inte gav ett skit. Vad som däremot gick bättre var att jag lyckades skriva klart intrevjufrågorna som till intervjun jag ska göra till examinationsuppgiften och göra själva intervjun.

Vilket betyder att jag idag och imorgon har alldeles för mycket att göra! Som vanligt=) Vilket självklart kräver en av mina fina att göra listor=) Jag är bäst på dom=D

Att-göra
* Läsa igenom studiehandledning och ta reda på vad det faktiskt är meningen att jag ska göra
* Renskriva intervjun
* Skriva inledning (bakgrund, syfte, metod)
* Skriva vad det nu är meningen att man ska skriva (vet ju inte det förns jag läst studiehandledningen)
* Renskriva, kolla formalia
* Skriva PM'et till C-uppsatsen

Allt detta vill jag helst vara klar med innan torsdag. Får väl se hur det går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0