Duktiga jag

Har fått ganska mycket gjort idag för ovanlighetens skull=)

Började dagen med att städa och duscha så både jag och lägenheten skulle känna oss fräscha inför pluggandet. Efter det satt jag ett par timmar och försökte komma på idéer om vad jag ska skriva om på min c-uppsats. Gick hyffsat bra och kom en bit på vägen, men vid 5 var jag så less på att stirra in i dataskärmen att jag gav upp.

Mitt sällskap under dagen:


Gick och handlade middag istället och sedan fortsatte jag läsa "Flickan som lekte med elden", den är riktigt bra och jag ser fram emot slutet, måste få veta vad som hänt och vad som kommer hända!!!

Mycket läsvärd bok:


I cirka en timme nu har jag återigen suttit och plockat hjärnan på idéer om c-uppsatsen och har, hör och häpna, faktiskt gjort 10 frågor som skulle kunna vara den enkät jag vill skicka ut. Är dock osäker på frågorna och skulle behöva hjälp med dom. Första att få avsätta tid för det är Emma, men hon har trots allt sina begränsningar så vad jag verkligen behöver är ett snack med en lärare. Får väl se hur det slutar, men hoppas på en möte med iaf någon nu till veckan.

Kan även meddela att jag fått tillbaka sista uppgiften på sista sommarkursen. Att jag överhuvudtaget gick in och kollade berodde nog mer på vana än en tro att han faktiskt hade rättat den, helst med tanke på att det är lördag. Men oj vad fel jag hade för vid halv 1 idag hade han lagt ut resultatet=)

Blev ett D, inte så bra kanske men med tanke på min stressiga sommar och den lilla tid jag la ner på att skriva den... Inte mer än 10 timmar skulle jag gissa... Så kan jag inte vara annat än nöjd=) Vad slutbetyget blir vet jag dock inte. Har fått ett A och två D:n på kursen så hoppet ligger väl på ett C i slutbetyg, men får nog vänta till nästa vecka innan jag får reda på det.

Umgås med teven nu innan E ringer tror jag=)

Until next time...

P.S. Kom på att jag inte lagt ut någon bild på det nya tillskottet i hushållet: våran nya teve=) Kollar ni noga ser ni även den nya blueray spelaren, två träansikten (på väggen) som inköptes på selånger och bilder som jag satt upp på vänner, familj och andra viktiga personer och händelser:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0