Duktiga oss

Läraren till denna andra del av vetenskapsteori och metod är otroligt tråkig att lyssna på vilket resulterade i att jag och Emma förflyttades tillbaka till högstadiet och satt och skickade lappar till varandra istället.

Var meningen att hon och jag skulle sitta och plugga idag, men det gick ju inte så värst bra. Vi gav upp nu för ett tag sedan och bokade om till onsdag kväll istället. Hoppas på att vi är lite duktigare då. Tentan är ju på fredag så vi borde verkligen komma igång=)

Har fortfarande inte hört nått av någon lärare som kan hjälpa mig med c-uppsatsen... Paniken känns något överhängande... Psyket nästa!

Tror jag ska läsa ut "flickan som lekte med elden" nu, har bara några sidor kvar, sedan ta en powernap innan jag försöker mig på pluggandet en gång till ikväll.

For your amusement:



Världens bästa preventivmedel!

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahahahahahahahahaha

2009-09-14 @ 22:38:36
URL: http://tilii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0