Fääärdig

Eller nått

Klar med tentan nu och har kommit hem igen. Var klar redan efter 15 min men sedan spenderade jag en halvtimme till att gå igenom alla svar igenom. Är ganska hundra på att jag har klarat mig, frågan är bara hur bra. Men det visar sig nog på måndag då han enadelen har rättat klart eller iaf lagt ut rättningsmallen. Jag var så smart att jag skrev vad jag hade svarat (var multiple-choice tenta) så jag kan kolla när den kommer ut.

Har börjat lyssna på Kings of Leon. Även om jag bara har hört två låter (ska lyssna på fler så fort jag har tid över) så är jag fullkomligt förälskad! Jag avgudar sångarens röst! Den är så ovanlig och sexig och det låter som att han lider, jag vill nästan trösta han=) Tror jag hittat mitt nutida favorit band faktiskt=D

Lägger ut den (av de två låtar) som jag för tillfället tycker bäst om. Det konstiga är att man måste höra låtarna ett par gånger innan man börjar tycka om dom. I början låter det inte alls bra, men efter ett par gånger så!

Enjoy:


Lägger ut texten också för skojs skull;-)

Sex On Fire lyrics
Songwriters: Followill, Caleb; Followill, Jared; Followill, Matthew; Followill, Nathan;

Lay where you're laying, don't make a sound
I know they're watching, they're watching
All the commotion, the kiddie like play
Has people talking, talking

You, your sex is on fire

The dark of the alley, the breaking of day
The head while I'm driving, I'm driving
Soft lips are open, knuckles are pale
Feels like you're dying, you're dying

You, your sex is on fire
Consumed with what's to transpire

Hot as a fever, rattling bones
I could just taste it, taste it
If it's not forever, if it's just tonight
Oh, it's still the greatest, the greatest, the greatest

You, your sex is on fire
And you, your sex is on fire
Consumed with what's to transpire

And you, your sex is on fire
Consumed with what's to transpire


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Klar efter 15 minuter, vad hade du för slags tenta egentligen??? Det är det jag alltid har sagt, något bytte ut dej på BB för jag har aldrig gjort en tenta på 15 minuter om och jag skulle göra det så beror det på att hjärnan har kollapsat totalt. Har pluggat hela dan men inget fastnar men det är en vecka till så kanske... Usch, fy och blä för tentor.



Kram mamma

2009-09-19 @ 19:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0