Frågor

1. Hur gammal är du om fem år:

29…

2. Vem var den sista du träffade:

Ewout

3. Hur lång är du:

Typ 167

4. Vilken är den senaste film du sett: 

Män som hatar kvinnor… tror jag

5. Vem ringde du senast:

Hmm… Emma tror jag

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem:

Fan vilken irriterande människa… Skickades till Emma=) Men är inte om henne, hehe

7. Vad är dagens planer: 

Dagen är ju snart över, men ska iaf se Lyxfällan innan det är dags att krama kudden

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms:

Ringa, utan tvekan

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda:

De var aldrig gifta, flyttade isär när jag var typ 1 år

10. När såg du senast din mamma:

15 Aug, när jag var ner till Selånger

11. Vilken ögonfärg har du:

Bruna

12. Vad ser du helst på tv?

Serier, komediserier kanske nån film ibland

13. Har du någon gång hittat en katt:

Tror det, dock inte behållit

14. Vilken är din favoritplats:

Hemma här i lägenheten i Östersund

15. Vilken plats föredrar du minst:

Hmm, tandläkaren och sjukhuset tror jag

16. Var tror du att du befinner dig om tio år:

Bra fråga, men jag hoppas att jag har roligt iaf

17. Vad skrämde dig som barn:

Jag vet inte, drömde att dagiset skulle brinna ner en gång, då var jag rädd=)

18. Vem fick dig att skratta senast:

Ewout

19. Är du för ung för att äga vinylskivor:

Ja

20. Har du stationär eller bärbar dator:

Bärbar, älskar min Ace

21. Sover du med eller utan kläder på dig:

Utan, med trosor;-)

22. Hur många kuddar har du i sängen:

Tre till mig och två till Ewout

23. Hur många landskap har du bott i:

2

24. Har du någon gång spytt på fyllan:

Joo, har ju det då=/ Hehe

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota:

Hmm, beror lite på hur kallt det är. Strumpor eller barfota iaf, absolut inte skor.

26. Är du social:

Ibland så, när lusten faller in

27. Vilken är din favoritglass:

Toblerone eller melon

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Shoppa lite, betala av studielånet och spara

29. Tycker du om kinamat:

Självklart=)

30. Tycker du om kaffe:

Usch nej

31. Vad dricker du till frukost:

Oftast inget, ibland juice eller oboy

32. Sover du på någon särskild sida:

Den vänstra

33. Kan du spela poker:

Kan ju reglerna, ser om jag är bra eller inte var ju en annan sak

34. Tycker du om att mysa:

Ibland

35. Är du en beroendemänniska:

De kan man nog säga, haha

36. Känner du någon med samma födelsedag som din:

Japp, känner en nu och känt en tidigare

37. Vill du ha barn:

Aldrig

38. Kan du några andra språk än svenska:

Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans:

Nej

40. Föredrar du havet eller en pool:

Havet!

41. Vad spenderar du helst pengar på

Kläder eller inredning

42. Äger du dyra smycken

Jao… lite dyra, men inte enormt direkt

43. När känner du dig lycklig

När allting går bra

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen

Fläskfilé

45. Vem är den roligaste människan du känner:

Svårt att säga, alla är roliga på sitt sätt

46. Välj ett ärr på din kropp

Öhh…

47. Vad har du för ringsignal:

Beror på vem som får för sig att ringa

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten:

Nej, men min mamma har väl nog för att starta upp ett barnhem

49. Flirtar du mycket

Ne

50. Vart togs din profilbild för din blogg

Hemma

51. Kan du byta olja på bilen:

Öhm… No comments

52. Har du fått fortkörningsböter:

Nope

53. Vilken var den senaste bok du läste:

Oj, HP eller Sandemos serietrilogi ligger ju på toppen nu iaf

54. Läser du dagstidningen:

Ne

55. Prenumererar du på någon veckotidning:

Nej

56. Dansar du i bilen:

Nej, men sjunger gör jag=D

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast:

Tror det var OneFM

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper:

Högskolepoäng till olika kurser

59. När var du i kyrkan senast:

Måste ju ha varit förra året när syrran gick ut nian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0