Hur ska detta gå???

Var på väg att mörda väckarklockan när den ringde imorse. Vägrade kliva upp ur sängen och låg kvar i 40min till innan Ewout frågade om det inte var dags att kliva upp snart. Svarade lite surt att jag vägrade gå till skolan idag och klädde sedan på mig och satte mig för att käka frukost=)

Vad nu det var bra för. Gick på föreläsningen av den enda anledningen att vi skulle få information om c-uppsatsen efter föreläsningen och det kändes dumt att kliva in där vid 12 när man inte varit där innan. Så genomled 2 timmar genom att skriva lappar till Emma och skriva upp en planering på vad jag måste göra de närmaste veckorna. När så informationen kom så efter två otroligt tråkiga timmar så visar det sig att människan endast går igenom sånt vi redan kunnat läsa i studiehandledningen...

Nödvändigt värre!!!

Dagen fortsatte efter det med ett par timmar hemma innan det var dags att bege sig till skolan igen. Lovade tre tjejer i klassen att jag skulle gå igenom föreläsningarna med dom och förklara vad allt betydde. Gick riktigt bra faktiskt och vi hann igenom det vi hade tänkt oss på två timmar.

Efter det har jag varit hos Emma. Vi har pluggat lite, kollat på teve lite och snackat massa skit. Kom precis hem och jag borde seriöst krypa ner i sängen. Men "Luftslotten som sprängdes" lockar alldeles för mycket! Fick dessutom Dan Browns nya bok av Ewout idag så vill bli klar med milleniumtrilogin så jag kan börja läsa den!=D Jag vet jag borde plugga! Men det är mycket roligare att läsa skönlitteratur=D

Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0