Invasion

Jag och Emma gjorde en god gärning idag. Vi hittade en nyckel liggandes på en sandlåda, ni vet en sån där grön med grus i, och visste inte vad vi skulle göra av den. Så jag ringde polisen, visste dock inte vilket nummer det var, smart Linda! Efter ett samtal till Ewout, som visste, kunde jag till slut ringa. Fick iaf veta att vi borde komma in med den vilket visade sig vara lättare sagt än gjort. De har lyckats gömma undan polisstationen så pass att vi knappt hittade den och glömde även bort att lägga till en parkeringsplats i planritningarna.. Men nyckeln blev iaf inlämnad, får hoppas att den som tappade den är smart nog att ringa polisen.

Precis läst ut Dean Koontz "Invasion" måste säga att den är en av de läskigaste böckerna jag läst och helt klart den absolut konstigaste. Snacka om att blanda... ja allt egentligen. Men det är väl lite av Koontz stil också, har aldrig tyckt om hans böcker tidigare men efter att ha läst flera stycken för några månader sedan är jag helt fast=)Men ni borde helt klart läsa i alla fall "Invasion"!

Nästa bok på listan är Raymond Khoury's nya! Hoppas den är lika bra som den första=)

Ja, jag vet jag läser för mycket böcker;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0