It's alive

Äntligen fått svar från en lärare bara för att få reda på att personen vill att jag skriver om vad jag vill basera uppsatsen på innan jag kan få hjälp, typ, eller nått.

Problemet är ju att jag ville träffa någon eftersom det är så svårt att få ut en icke färdig idé i ord som andra människor förstår. Blir även svårt att ställa följdfrågor när man får svar...

Aja, sånt är livet. Har skrivit tillbaka nu iaf och sitter med en äcklig magkänsla om att han kommer totalsåga min idé... Den är inte bra, den kan inte vara bra. Andra har sagt att den är bra, men det kan den inte vara!!! Neurotiska Linda slår till igen!

Fattar inte var denna idétorka kommer ifrån=O Det är väl inte meningen att jag som sett fram emot c-uppsatsen hur länge som helst nu inte ens kan komma på något att skriva om! Okej jag har en idé, men den känns inte bra, den känns inte alls bra!!! Jag vill ju skriva om något intressant... men vad????

Shit vad detta är irriterande, får väl vänta och se vad denna lärare säger. Sågar han idén får jag väl tänka om, eller lägga mig ner och dö... Går ju bra det också=P

Borde seriöst sätta mig ner och skriva upp allt jag måste göra den närmaste tiden och strukturera upp mitt liv och min almunacka lite. Är helt sjukt vad mycket jag har att göra nu den närmaste tiden, fram till mitten av december för att var mer exakt. Trots att det endast gått två veckor på denna termin ser jag redan fram emot nästa sommarlov=P

Dags för en kärleksaffär med kudden!


Hmmm, kommer detta vara jag om några veckor???
Höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0