Konsten att vänta

Dagarna på pliktverket hade gått bra. Ewout klarade alla läkarundersökningar, nått slags styrkeprov och ett begåvningprov eller vad det nu hette. Nästa vecka kan han få reda på om psykologen bedömde honom som lämplig.

Sedan har vi 2 månaders väntan framför oss. Han hade ju även en intervju med ett par poliser men vad dom sa får han inte reda på förrän i slutet av november och då får han även höra om han kommit in eller inte. Känns som en alldeles för lång väntan, jag är inte så värst duktig på att vänta=/

Idag måste jag verkligen försöka bli klar med examinationsuppgiften. Problemet är ju att jag inte vet hur den egentligen ska vara skriven, vilket irriterar mig enormt! Jag förstår verkligen inte hur varför vissa lärare hyser något slags agg mot att hjälpa oss klara de uppgifter vi får. Vill de att det ska gå åt helvete för oss?! Man kan ju börja undra....

Lyxfällan ikväll! Kan ärligt talat inte förklara vari tjusningen ligger att kolla på andra människors ekonomiska problem.. Någon weird fetisch kanske? Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0