Lugnet före stormen

Har tagit det lugnt hela dagen istället för att göra det jag borde göra, alltså plugga. Vilket självklart betyder att jag kommer få en lång tråkigt dag imorgon. Köpte ju böcker tillsammans med Emma och hon ska ha dom på måndag=/ Men det löser sig säkert det också, det brukar det göra.

Blev attackerad av en telefonförsäljare igår. Han ringde precis när vi stod inne på skopunkten och skulle betala, tänkte vänligt men bestämt avböja men så började det han sa faktiskt låta intressant, för ovanlighetens skull. Och eftersom det lät intressant så dog självklart telefonen, suck! Vet inte om det var hans eller min telefon det var fel på dock. Tillslut ringde han upp igen typ en timme senare eller nått, han förstod väl att han var på väg att sälja nått, haha=)

Är hyffsat le på telefonförsöljare annars, kanske är 1 av 100 som ringer om något intressant annars är det bara skräp. Det värsta är att dom har nå automatiska uppringare eller nått så om man svarar så är det ingen där, what's up with that liksom??

Synd att jag är smått dement annars kanske jag hade kommit ihåg att ringa nix när det är dags att ringa och bekräfta, höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0