Man tager vad man kommer åt

Är så less på denna lärare nu så jag vet inte om jag ska skrika eller gråta! Har försökt plugga hela dagen men när varken jag eller någon annan i klassen för den delen förstår vad det egentligen är vi ska göra, då är det inte direkt lätt!

Fick även ett intressant samtal idag. Som jag berättade tidigare var jag ju tvungen att ta en tripp till skolan eftersom Emmas plånbok fick för sig följa med mig hem. Vid tre tiden idag ringer Emma och frågar om inte jag kan komma och hämta henne på badhuset och sedan köra hem henne.

Varför undrar ni?

Jo, någon hade fått för sig att sno hennes skor! Seriöst! Är inget heligt numera, vem snor en annan persons icke-märkes skor som dessutom var sönder??? Herregud vilka idioter det finns därute, men roligt var det, haha=)

Läste på AB att var femte ung person tror att det går att bota hiv... Vad? Är informationen till dagens ungdomar så bristfällig att de inte vet att hiv inte går att bota? Vilka problem kan inte detta skapa? Hoppas verkligen att informationen från skolorna och självklart även från föräldrar till sina barn drastiskt förbättras!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0