Min snygging

Har varit på affären en sväng och nu är det dags att börja plugga. Är väl inte direkt sugen men har inte direkt något val. Hoppas på att bli klar ikväll så att jag kan ta det lugnt de närmaste 4 dagarna innan c-uppsatsen officiellt börjar. Eller har fortfarande lite att göra, imorgon ska jag på biblioteksundervisning och på fredag ska jag ställa upp som moraliskt stöd och hålla Emma i handen.

Min Ewout med några av de nya kläderna, vi får tycka vad ni vill men jag tycker han är skit snygg=D Han ville dock inte ha med sitt huvud på bild=/

Har suttit och funderat lite kring en till tatuering... Kom på en bra idé igår, frågan är om det skulle bli snyggt... Får fundera lite till tror jag, är ju inte aktuellt än ändåså, kanske om ett år.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0