Mot Sherwood skogen!

Emma den borttappade lilla människan la sin plånbok i min väska igår, vilket jag självklart upptäckte när jag redan hade kommit hem. Så nu ska jag göra mig iordning för att åka till skolan och lämna tillbaka den till henne. Vi ska även ta en lunch och beklaga oss över hur irriterande denna kurs är.

Kan säga att jag fortfarande inte kommit längre än punkt 1 på min lista. Kom igenom ett kapitel, men det kapitlet gav självklart ingenting så jag står fortfarande och stampar på ruta ett.

Dagen kommer alltså ägnas åt pluggande. Ewout kommer även hem ikväll så får väl se hur den sista dagen på pliktverket gick. Sedan måste vi vänta ända till slutet av november innan vi får reda på om han kommit in eller inte.

Bäst jag kommer igång nu, Emma är halvvägs till skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0