Plugg

Ska precis sätta mig och försöka plugga. Jag och Emma har kommit överens om att ringa varandra klockan 12 och den som inte gjort något får skämmas=) Jag ligger alltså riktigt illa till eftersom jag inte ens har börjat än... Idioten Linda slår till igen..

Förstår fortfarande inte vitsen med kvalitativ forskning. När vi satt och läste boken igår kom vi även fram till att författaren är lite sexfixerad, haha, iaf om man tog bort några ord, som forskare och undersökningsperson, ur en av meningarna:

Man ska vara så djup och inträngande som möjligt, med risk för att personen kränks, och å andra sidan vara så respektfull mot ipersonen som möjligt, med risk för att bara skrapa på ytan.

Haha, ja detta kanske säger lite om nivån på våran humor igår. Haha

Shoppade kläder idag åt Ewout så nu har han faktiskt en hel garderob, eller nästan iaf=) Och riktigt snygg blev han, tycker jag iaf. Inhandlade även en skjorta åt mig själv.



Ojoj, nu har jag väldigt bråttom...


Kommentarer
Postat av: Agnetha

Snygg skjorta:) Köpte en likadan jag med samt ett par manchesterjeans igår:)

2009-09-30 @ 17:24:30
Postat av: Agnetha

Snygg skjorta:) jag köpte en likadan jag med igår:)

2009-09-30 @ 17:28:42
Postat av: Linda

Då kan vi matcha;-)

2009-09-30 @ 17:34:29
URL: http://lindaisak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0