Sen...

... är precis vad jag är=) Om cirka 50 min är det meningen att jag ska vara hos Emma men jag har fortfarande varken gjort mig klar eller ätit frukost. Duktiga mig=)

Ska sitta och henne idag och plugga. Hon och lite jag ska försöka förklara för tre andra i klassen allt den här kursen handlar om. Av någon anledning så förstår vi vad Y pratar om men det gör tyvärr inte dom så vi tänkte ställa upp och försöka förklara det.

Har även en telefondate ikväll;-) Jag och Sofia ska kolla på lyxfällan tillsammans, fast hon sitter ju i Sundsvall och jag här i Östersund så istället får vi kolla tillsammans över telefon=)

Är väl bäst att jag sätter igång innan jag blir ännu senare än vad jag redan är...


Until next time....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0