Skooola

Om cirka en halvtimme är det dags att åka till dagens föreläsning, om multivariat analys.. Jippie. Men det är faktiskt inte så illa som jag trodde, mot all förmodan så förstår jag faktiskt vad det hela handlar om=) Förstår väl kanske inte precis allt men det mesta iaf, och det är väl ändå huvudsaken.

Har redan läst och sammanfattat de två böcker vi har till tentan, på 1½ vecka=O Är nog rekord på snabbhet för mig! Så nu har jag 1½ vecka kvar innan det är dags att tenta av denna del av kursen. Har hittills fyllt nästan ett helt kollegeblock med sammanfattningar och föreläsningsanteckningar och till det tillkommer lärarens anteckningar också=/



Mitt största orosmoment nu är att jag om 3½ vecka ska börja skriva min c-uppsats men jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska skriva om=/ Det står verkligen still i mitt lilla huvud. Har en idé men frågan är om den överhuvudtaget är genomförbar och om den faktiskt är intressant.. Kan gå hur som helst det här...

I helgen ska jag ha lite me-time=D Ewout ska vara borta lördag-söndag så jag kan ägna all tid åt mig själv, och självklart åt mitt pluggande...

Helvete vad det blåser ute!!!

Ne.. dags för skola nu! Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0