Sommaren i bilder

Lite av vad som hänt under sommaren (eller iaf det jag har kort på):

Ewouts syskon var här på besök från Holland, så vi begav oss till utsiktstornet på Frösön. Detta kort är tagit därifrån.


Självklart var vi också på yran=)

Yran igen då=)


Var ner till Sundsvall och gick på Selånger och HP med Emma och Sofia. Här sitter vi på Texas innan filmen


Sofia kom i kontakt med barnet i henne...


No humans were harmed during the making of this picture


På söndagen så golfade vi, jag och Emma för första gången någonsin... Emma gjorde världens vurpa vilket slutade med att hon hamnade på arslet i gräset och jag skrattade och skrattade och skrattade.. Sedan skrattade vi lite till... =D


Golfbollarna fick ofta för sig att rymma. Ovan ser ni Sofia (den rosa fläcken) på jakt efter sin golfboll som rymt till ett bättre liv i skogen, för tredje gången under den banan.


Sista hålet, och med tungan (oj förlåt, ciggen menar jag ju) rätt i mun försöker Emma ta sig ur detta med inte allt för många slag över par=)


Ingen kommentar... Detta är en förfalskning! Jag lovar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0