Trött

Festen var helt okej, men jag var egentligen inte så sugen på att festa. Satt mest och pratade med Linnea och Emma och några andra i klassen. Men en helt okej kväll. Jag och Emma bestämde redan förut idag att om de andra skulle på krogen så drog vi hem istället så vi gick redan vid 11. Gick och käkade istället och snackade lite skit. Mycket trevligt=)

Har precis kommit hem och kom på nu att jag självklart glömt säga grattis till Halina... Tusan också. Får skicka ett sms imorgon, vill inte skicka nu om det skulle vara så att hon redan gått och lagt sig.

Nu ska jag läsa lite Stieg Larson så jag kan börja läsa Dan Brown. Nya boken kom ju ut nu i veckan och Ewout var så snäll och köpte den åt mig, så vill verkligen börja läsa!!!

Sov Gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0