Urk

Mår inte alls bra... Har känt mig varm hela dagen och nu mår jag dessutom lite illa. Vet inte om det är stressen som börjar göra sig påmind även fysiskt eller om jag börjar bli sjuk. Är väl bara att vänta och se=)

Lyxfällan var ju ganska intressant, haha. Hur kan man samla på sig så mycket skräp? Skulle få panik om jag bodde i den lägenheten! För mig är det helt otroligt att en person kan sätta sig 250000kr i skuld, och det enda hon köpt var typ prydnadssaker=O Okej, jag kommer också ha cirka 250 000 i skuld när jag är klar med skolan, men då har jag ju iaf en utbildning! Och de skulder vi har till familjen för lägenheten och bilen är jag fullt övertygad om att vi kommer kunna betala av när vi säljer lägenheten.

Alltså: jag har hitills och kommer troligen aldrig sätta mig i skuld för något som jag inte enadelen ser en bra anledning till eller som jag vet jag kommer kunna betala tillbaka! Och det sista jag skulle göra är att ta ett kreditkort!

Men det är ju bara jag;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0