9

Har precis sett klart på filmen 9, och som vanligt med de filmer jag ser så var det väldigt konstigt. Men ändå bra=) Kan faktiskt rekommendera den! Den handlar om trasdockor eller vad man ska kalla dem för som blir ensam kvar på jorden efter att människorna förlorat ett krig mot maskiner. Sedan är det upp till dem att slåss mot den sista och värsta maskinen av alla. 9 var dessutom bra för såna som mig som inte orkar hålla intresset uppe allt för länge, filmen är bara 1 timme och 10 min lång=) Det kan man ju alltid överleva.

Har dessutom ätit en sjukt god fruktsallad med Galia melon, kiwi, apelsin, banan, plommon, äpple och sist men inte minst jordgubbar! De sålde jordgubbar på ica för bara 10 kr, vem kan stå emot att köpa det?

Jag kan ärligt inte fatta att det redan är lördag kväll. Känns som det var igår som det var lördag senast. Tiden går så jäkla snabbt nu så det är nästan lite skrämmande, det jobbiga är att även helgerna går snabbt. Det är svårt att ta igen sig och orka med veckorna när det känns som att helgerna bara är 1 timme långa typ=/ Men än så länge överlever jag=) Är dessutom så nöjd med min praktik att det är dumt att klaga.

På måndag ska jag hålla i mitt första klientsamtal, någonsin!! Kan säga att jag är sjukt nervös! Men jag tror att det ska gå bra, det är ett nybesök och av någon anledning känns det bättre än om klienten varit aktiv länge och redan kände min handledare, som förövrigt kommer att sitta med på måndag.

Nu ska jag krypa ner i soffan en stund till innan det är dags att krama kudden!


Kommentarer
Postat av: roxbury

Mmm fruktsallad är underskattat :)



Haha ja jag vet inte hur jag orkar ta mig igenom Melodifestivalen... Jag blir bara irriterade och besviken :)



Tjejerna hade haft det riktigt bra i Pune. De var helt lyriska när de berättade om sin praktik! Handledaren var fantastisk och de hade varit med om så mycket. Jag funderar på att göra min praktik utomlands faktiskt, även om man kanske borde göra ett taktiskt val såhär på andra praktiken. Jag funderar på Australien, Nya Zealand, Nigeria eller Irland. Japp, en salig blandning :D

2010-02-20 @ 23:27:55
URL: http://roxbury.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0