Alla hjärtans dag

Sitter och funderar på om jag kanske ska göra mig iordning. jag och Ewout tänkte ta en tur in till stan och sedan köpa med oss mat hem. Men eftersom han inte ens klivit upp än så känns det dumt att stressa=)

Veckorna verkligen flyger iväg just nu, har skit roligt på praktiken och om 1½ vecka tar jag emot min första klient=) Är hur nöjd som helst med denna praktik och det känns riktigt bra!

Har varit en massa snack resor de senaste veckorna, både med Sofia och mamma. Så nu är jag hur sugen som helst på att reda iväg. Bara försvinna en vecka och ta det lugnt=) Får se om jag lyckas komma iväg nått, blir säkert inte så, men hoppas kan man alltid=) Tänk er att ligga på en strand nu och bara njuta, gud vad skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0