Magsjuka

Blogg.se har gjort om allting igen, och självklart till det sämre, hoppar dom fixar så allt fungerar snart igen=/

Kan säga att de senaste dagarna inte har varit de roligaste. Natten till söndag så fick jag ont i magen och kände mig illamående. Trodde det skulle gå över om jag sov lite men 5 på morgonen, efter en tripp på toaletten var det bara att konstatera att jag hade magsjuka. Fick dessutom feber på söndagen=( Fy fan vad dåligt jag mådde. Igår var det lite bättre men var inte bra så är hemma en dag till.

Idag mår jag bra. Problemet är bara när jag ska äta. Provade äta för ett litet tag sedan och magen låter som om den vore i totalt uppror. Men det beror nog bara på att jag inte ätit sedan i lördags. Blir nog bättre snart=) Imorgon ska jag iaf tillbaka till praktiken (om jag får).

Snacka om att börja andra veckan på praktiken bra=/ Men vad ska man göra, är ju inte så smart att gå dit med magsjuka. Ska iaf plugga lite idag så jag har gjort någonting.

Ewouts vän Sjoerd åkte hem imorse så nu har vi fått tillbaka lägenheten och jag slipper vandra runt i en labyrint för att ta mig igenom tv-rummet. De ställde ju in Ewouts skrivbord och dator här för att kunna koppla upp datorn till teven och spela datorspel. Allt ställdes dessutom mitt i rummet till min stora glädje. Men det är ju klart att de ska få ha roligt, om det nu är det de tycker är roligt.

De har spenderat veckan med att spela Battlefield Bad Company 2, eller Pedofil Bad Company 2 som jag råkade döpa om det till. Hörde ju inte vad människan sa=) Förstår inte hur de kan tycka att ett spel är så roligt att de kan sitta med det flera timmar i sträck. Men vi är ju alla olika, och tur är väl det=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0