Datasalen

Sitter i datasalen på skolan, men med min egen dator, nödvändigt värre.

Har precis suttit och kortat lite i mitt manus, känns som att det är hyffsat okej nu, men vi får väl se. Imorgon är det iaf dags för presentation. Vi har iaf fått byta sal, så det känns helt underbart, mycket löste sig tack vare det!

Om en vecka börjar praktiken och det känns smått skrämmande, jag hoppas verkligen att jag kommer att trivas och att jobbet är intressant. Annars kan det bli 15 väldigt långa veckor... Men det blir säkert bra, helst med tanke på att jag har fått praktik på soc. och att jag inte behöver pendla, förutom de 10 minuter det tar att ta sig dit med buss=D Helt klart bättre än de två timmarna jag var tvungen att spendera förra gången.

Dags att återgå till verkligheten /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0