Grupparbete

Borde egentligen redan stå i duschen eftersom jag ska vara på skolan om två timmar, men det här kändes roligare.

Vi ska förhoppningsvis fixa det sista på grupparbetet idag så att vi kan spendera resten av veckan till att öva det vi ska säga. Med tanke på att det är en två timmars lång redovisning så kan det nog behövas. Men vi är ju 7 personer så det kommer nog inte bli allt för mycket prat, hoppas jag iaf=)

Har fortfarande inte plockat bort julsakerna heller så måste väl se till att göra det idag. Det är alldeles för många måsten just nu... En bra sak det har tagit med sig är iaf att jag ser fram emot praktiken, har inte samma panik känsla längre eftersom jag så gärna vill göra något annat ett tag.

Är även väldigt sugen på att åka utomlands, ett varmt land skulle inte sitta fel nu. Vanligtvis brukar det ju inte bli så här kallt förrän slutet av januari typ men nu har det legat runt -20 i snart en månad. Det är fan så att blodet fryser till is varje gång man går utanför dörren. Inte trevligt!

Ne, det är väl lika bra att hoppa in i duschen så jag inte blir sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0