Lördagsmys

Första veckan på praktiken är nu avklarad och det har varit en riktigt intensiv vecka. Eftersom jag är på soc. tillsammans med 7 andra så har de alltid en introvecka för oss praktikanter. Vilket betyder att vi i princip inte gjort annat än att lyssna på genomgångar av soc. socialnämnden, datasystem o.s.v. Att sitta och lyssna 7-8 timmar om dagen är inte så jätteroligt så jag har varit måttligt trött i huvudet när jag kommit hem på dagarna.

Har även spenderat lite tid med Emma i måndags, tisdag och torsdags. Hon åkte ju till Indien idag så kommer inte få träffa henne eller prata med henne på typ 14-15 veckor. Känns tråkigt, men hon kommer iaf att få skit roligt!

Idag har jag bara tagit det lugnt. Har precis sett en film tillsammans med Ewout och ätit lite lördagsgott. Skönt att bara ta det lugnt idag faktiskt. Imorgon ska jag väl städa lite eftersom en kompis till Ewout från Holland kommer på tisdag. Funderar även på att sy ett par gardiner till köket.


Det enda som fattades var väl vinet, men ingen av oss dricket vin så det gjorde inget=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0