Praktik

På måndag börjar praktiken så jag har bestämt mig för att ha en lugn och skön helg. Idag har vi i princip inte gjort någonting förutom att jag har städat lite. Sedan var jag och Ewout även på barnens hus och köpte ett nytt pussel=) Jag vet, jag har inget liv. Men det är faktiskt roligt att bygga pussel.

Lämnade in sista uppgiften på kursen i fredags så nu är den avklarad. Träffade läraren igen och måste säga att det är en av de bästa lärarna jag träffat någon gång. Riktigt trevlig och rolig och lätt att prata med. Skulle vara roligt att gå någon kurs med honom till hösten.

Sysselsatte mig ju faktiskt med ett pussel förra helgen också som ni kanske såg i ett tidigare inlägg. Blev klar med det härom dagen. Var ett sånt där Wasgij pussel där man inte vet hur pussel faktiskt ser ut utan man får endast några ledtrådar. Det vi la gick ut på att se in i framtiden och utgångspunkten var denna bild:


När pusslet var klart såg det ut såhär:



Det pusslet vi köpte nu är också ett Wasgij. Införskaffade även en pusselmatta så det är enkelt att lägga undan det.

Det här var ju kanske inte världen roligaste inlägg. Ska underhålla mig med någonting annat nu.

CU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0