Samhällskursen

Sitter och kollar på när Ewout och hans vän spelar data spel, med teven som dataskräm. Har väl gjort roligare saker i mitt liv, men det här funkar det också.

Tredje dagen på praktiken är avklarad och just nu känns det som att dagarna flyger förbi. Det går fortfarande riktigt bra, är väldigt nöjd med min praktik. Det enda som kanske saknas är att jag inte kan arbeta med missbrukare men förutom det är allt hur bra som helst.

Morgondagen kan dock bli lite jobbig med tanke på att vi har möte med avdelningen/gruppen i typ fyra timmar. Det kan bli riktigt jobbigt känns det som. Men det blir nog bra det också.

Fick äntligen resultat på samhällsarbets kursen idag! Tog ju inte lite tid det!! Men men, den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge sägs det ju. Och nog fan var det något gott alltid! Vi fick ett A=D Så jäkla nice att avsluta den 5 terminen med ytterligare ett A=) So happy!

På tala om nått gott. Käkade lax till middag idag. Var hur gott som helst förutom att jag råkade tappa lite väl mycket citronpeppar på en bit=/ Skulle kunna äta lax varje dag tror jag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0