Suck!

Ja det sammanfattar väl mitt mående just nu, suck! Ibland blir jag så jäkla less... Kan säga att jag har gjort i princip ingenting den här helgen, men ibland måste man väl få ha en sån helg också? Eller?

Iaf så skrev jag ju igår att USB-portarna på min dator dog för ett tag sedan. När det hände så kollade E upp om det var ett vanligt problem och det visade sig att de plus tangentbordet ofta går sönder samtidigt på den modellen jag har. Men mitt tangentbord fungerade hur bra som helst=) Fram till igår!

Kom hem från Em, dit vi ironiskt nog åkte för att hjälpa henne med datorn, ska iaf sätta mig vid datorn ett tag och varken tangentbordet eller musplattan fungerar. Fan vad roligt! Eller inte=(

Så nu är det bara att köpa en ny dator... Det är ju tur att man är rik och dessutom utbildar sig till nått där man tjänar en massa pengar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0