Duktig

Idag har jag varit sjukt duktig enligt min egen mening=) Började dagen med att försöka få tag på en lärare på skolan som självklart är i princip omöjlig att få tag på. Jag och Linnea försökte ju göra de 3 duggorna (webb-baserade tentor) som vi måste klara på den här kursen igår, men självklart uppstod det tekniska problem=/ Lyckades iaf få tag på en annan lärare som kunde hjälpa mig så jag och Linnea kunde sätta oss och göra den sista duggan. Så alla tre är nu klara och kursen har endast pågått i 4 dagar=D

Efter det var jag en sväng på stan igen. Har fortfarande inte hittat något nytt köksbord och jag börjar bli smått irriterad. Hur svårt kan det vara att hitta ett begagnat runt köksbord för inte allt för mycket pengar???

Under en del av eftermiddagen och även nu på kvällen har jag suttit och letat artiklar till den sista analysuppgiften som ska skrivas till kursen. Har dessutom gått igenom dem och tagit ut det mest relevanta så nu har jag allt samlat i samma dokument. Analysen ska bara vara på 5 sidor så känns som att jag har tillräckligt med fakta nu. Nu gäller det bara att skriva ihop allt...=/

Skulle vara så jäkla skönt att bli klar med det här typ nästa vecka eller nått. SEMESTER!=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0