Köksbord

Det blev inget Bonus Möbler idag. När jag precis hade tänkt börja göra mig iordning och cykla dit så fick jag för mig att gå in på blocket. Och den första annonses var ett köksbord som de sålde för 350 kr. Så vi tog bilen till Frösön för att kolla på det och det såg jättebra ut=) Så vi hyrde en släpvagn och nu står bordet i förrådet i väntan på en ommålning. Ska måla det vitt så det passar in bättre i köket. Bordet är runt och har en iläggsskiva om man behöver mer plats, så det är ju precis vad jag ville ha=) Det är ett fint bord också, kostade 5000 kr när han hade köpt det. Är lite missfärgningar på det nu (därför det låga priset) men eftersom jag ska måla om det så spelar det ju ingen roll=) Det enda jag behöver nu är nya stolar=)

Så här ser bordet ut:

Minus stolarna då=)

Hörde en riktigt bra låt idag, det är Korvaspappa och hans band The Dandelions som sjunger (Korvaspappa skriver en sjukt bra blogg som ni kan läsa här)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0