Länge sedan

Nu var det ett tag sedan jag bloggade=/ Inte alls meningen, men blir lätt så när man har en massa annat för sig. Praktiken är iaf slut nu sedan i fredags så det har helt klart lugnat ner sig lite=) Känns lite vemodigt att det är över med tanke på hur roligt jag har haft, samtidigt är det skönt eftersom det har varit en väldigt intensiv period och det är ganska tröttsamt att vara praktikant.

I helgen var vi iaf på Ålandskryssning=) Vi hade enormt roligt, och ett par stycken fick i sig lite väl mycket=) Får väl se om det blir någon mer kryssning inom en inte allt för avlägsen framtid, fick nämligen en gratisbiljett i taxfreen så nu måste vi ju nästan åka igen=)

Nu är det dags att hoppa in i duschen iaf. Ska iväg på stan idag och gå på Loppisgården. Jag vill hitta balkongstolar och ett nytt köksbord med stolar. Skulle verkligen vilja ha ett runt köksbord eftersom det skulle passa bättre i köket. Sen ska jag även leta efter ett par bokhyllor=)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0