Sommarvik.

Har haft en relativt händelselös dag, har typ inte gjort ett dugg förutom att plocka undan lite i lägenheten. Tänkte plugga men hade verkligen ingen lust=/

Däremot hände något väldigt roligt=) En av cheferna på område försörjningsstöd på socialtjänsten i Östersund där jag hade praktik ringde idag och erbjöd mig ett sommarvik. Jag börjar vecka 25 (den 21 juni) och slutar den sista augusti=) Så hela sommaren kan kommer jag arbeta som socialsekreterare. Känns så jäkla roligt att de erbjöd mig jobbet, det måste ju betyda att jag gjorde bra ifrån mig på praktiken=)

Imorgon tror jag att jag ska se till att plugga, så jag blir klar med kursen. Sen ska jag cykla bort till bonus möbler och kolla efter ett bord, men tvivlar på att jag kommer hitta något. De är jäkligt dyra där, trots att de hävdar att de är billigast i Jämtland...

Dags att krama kudden kanske??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0