Teknikberoende

Jag vill ha en ny telefon och är ganska säker på att jag kommer en köpa en imorgon.. Jag är fan beroende av nya teknik saker snart tror jag, haha. Ne men ärligt så behöver jag faktiskt en ny telefon. Den jag har nu vägrar typ att ta laddaren väldigt ofta och är nog bara en tidsfråga innan det går att ladda den överhuvudtaget. Dessutom har det blivit nått mupp med sms inboxen. Trots att jag inte har så många meddelanden hävdar den att den snart är full.. Irriterande..

Så även om det handlar om mycket pengar (3000 =O) Är jag i behov av en ny telefon. Och vill man ha en hyffsad telefon som överlever ett tag så kostar det även pengar. Får väl vara glad att jag har jobb i sommar.

Den jag troligen ska köpa är iaf Samsung i5700 Galaxy Spica! I think i love it! Det är även touchscreen vilket jag velat ha länge, och man kan göra en massa saker med den som jag inte orkar räkna upp. Så här ser den iaf ut:


Isn't it adorable?=) Ingen Iphone, men den duger, hehe.

Kanske borde sova nu, så jag orkar kliva upp och åka till Onoff för att köpa den.

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Sån ska jag köpa nästa gång

2010-05-14 @ 14:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0