Wii

Har spenderat hela kvällen hos Linnea och spelat Wii, super mario=) Det är så jäkla roligt, men jag kan fortfarande inte bestämma mig om det är värt att köpa ett eget. Själva konsolen är ju inte så jätte dyr längre men spelen kostar ju skjortan...

Roligt hade vi iaf, men på slutet gick det så jäkla dåligt att vi mest satt och skrattade åt hur dåliga vi var=) Vilket gjorde att det gick ännu sämre eftersom jag fick tårar i ögonen av allt skrattande, hehe.

Så det har alltså inte blivit nått pluggande alls idag, hemska jag... Får väl se om jag får något gjort imorgon eller om jag hittar nått roligare att göra, som att spela badminton och gå på promenad med Aleria=D

Nu ska jag krama kudden så jag inte sover bort precis hela dagen imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0