Som vanligt

Hade tänkt gå och lägga mig för snart två timmar sedan, hade t.o.m. tagit mig till sängen. Men som vanligt när jag planerar något så går det inte alltid så bra=/

Har, för vilken gång i ordningen vet jag inte, fastnat i Harry Potter böckerna igen. Började läsa dem för ett tag sedan. Var meningen att jag skulle se alla filmer, men av någon anledning började jag läsa böckerna istället... Så nu är jag en bra bit in på den femte och har nästa lika svårt att lägga ner den som första gången jag läste den.

Vad självklart och såg den sista filmen också, för 1½ vecka sedan ungefär. Jag, S och E hade en trevlig helg tillsammans. På fredan, efter en minnesvärd resa till Skutskär för att hämta E, åt vi tacos och kollade på HP 7 del 1. På lördagen var vi sedan och spelade lite biljard (jag var riktigt värdelös), åt middag på en restaurang och gick sedan och såg HP 7 del 2 på bio.

Snacka om "The end of an era"! Känns väldigt konstigt att det är helt över nu, inga mer filmer och inga fler böcker=( Men, man kan ju alltid se/läsa om dem, igen o igen o igen o igen...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0